اسپري چنس چنل

آيدانيتو فضاي هوشمند مشاوره تحصيلي و خانواده

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

اسپري چنس چنل

۷ بازديد

اسپري چنس چنل

 

اسپري چنس چنل خوشبو كننده بدن يكي از وسايل پر كاربرد خانم ها و آقايان است كه حتما در كيف لواززم آرايش يك خانم وجود دارد . اسپري هاي خوشبو كننده انواع مختلفي دارند كه با توجه به نوع كاربرد و سليقه ميتوانيد نوع خاصي از آن را انتخاب كنيد . اما بهتر است قبل از استفاده از آنها درباره اسپري هاي خوشبو كننده بيشتر بدانيد.

اگر دقت كرده باشيد، حتما در سال هاي اخير چشمتان به انواع اسپري هاي زنانه و مردانه ضدعرق هم افتاده و شايد خيلي از شماها، استفاده از اين محصولات سبك، قابل حمل و خوشبو را به انواع مام هاي قديمي ترجيح بدهيد.

اسپري چنس چنل از جمله اسپري هايي است كه با عظري دلپذير مورد توجه سلايق مختلف قرار گرفته است.

اسپري هاي ضدعرق براي پيشگيري از تعريق توليد شده اند نه براي جلوگيري از عرق كردن لباس ها! به همين دليل اگر مي خواهيد نتيجه مطلوبي از عملكرد اين محصولات بگيريد، بايد آنها را مستقيم روي پوست بدنتان اسپري كنيد زيرا آغشته كردن لباس به اسپري هاي ضدعرق، تاثيري در پيشگيري از عرق كردن يا حتي پيشگيري از بدبو شدن ناحيه زير بغل ندارد.

اما چنس چنل يكي از اسپري هاي با عطري شيرين ملايم است كه بي شك مورد پسند همگان قرار ميگيرد و انتخاب مناسبي براي فصل پاييز است.

البته مي توانيد اسپري هاي خوشبوكننده را مستقيم روي پوستتان نزنيد و آنها روي لباستان اسپري كنيد اما برخي از اين اسپري ها، حاوي تركيب هايي هستند كه تماس مستقيم آنها با پارچه لباس، باعث ايجاد لكه روي آن مي شود. بهتر است اين را هم بدانيد كه قبل از استفاده از انواع خوشبوكننده يا ضدعرق اسپري ها، پوست بدنتان بايد كاملا خشك و تميز باشد. بهتر است با چنس چنل آشنا شويد . چنس چنل مي تواند جدابيت شما را دوچندان كند و عطر خاصي به شما ببخشد.

اسپري چنس چنل انتخابي مناسب براي شا عزيزان خواهد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.