بيمارستان تريتا

آيدانيتو فضاي هوشمند مشاوره تحصيلي و خانواده

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

بيمارستان تريتا

۲۲ بازديد

بيمارستان تريتا تهران

بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي تريتا خصوصي و در 18 طبقه بنا شده است كه داراي 200 تخت خواب فعال مي‌باشد. اين بيمارستان تريتا يكي از پيشرفته و مدرن ترين بيمارستان هاي عمومي ( جنرال ) غرب تهران است. بخش اورژانس بيمارستان داراي بخش مراقبت هاي ويژه و اتاق عمومي و همچنين بخش ان آي سي يو بيمارستان داراي 6 تخت احيا و 4 تخت انكوباتور است كه تمامي تخت‌هاي احيا مجهز به ونتيلاتور و مانيتورينگ مي‌باشد.
مسيرهاي دسترسي به بيمارستان تريتا
بيمارستان تريتا در غرب تهران، شمال بلوار كاشان و در مجاورت شهرك اميد دژبان واقع شده است. هنگام حركت در بزرگراه همت به سمت غرب بعد از رسيدن به منطقه 22 ، بعد از عبور از تقاطع غير هم سطح بزرگراه آزادگان كم كم در قسمت شمال اتوبان خرازي و در محدوده بلوار كاشان و شهرك اميد دژبان بيمارستان را مشاهده مي‌فرماييد.
آدرس : تهران – بزرگراه همت غربي – بعد از تقاطع بزرگراه آزادگان – اتوبان شهيد خرازي – بيمارستان تريتا
مترو : ايران خودرو
اتوبوس : تعاوني منطقه 6
پاراكلنيك هاي بيمارستان :
آزمايشگاه شامل : آزمايشگاه پاتولوژي – بيوشيمي – هماتولوژي – ميكروب شناسي – ژنتيك – راديوتراپي
تصويربرداري شامل : ماموگرافي – راديوگرافي –سي تي – ام آر آي – اسكن – سونوگرافي – داروخانه –
فيزيوتراپي
توانبخشي
بيمارستان تريتا در بخش بين الملل خدمات گردشگري نيز فعاليت دارد. در اين مركز متخصصان ، پرستاران و كمك پرستاران در بخش آي پي دي حضور فعالانه اي دارند .
بخش اكسيژن درماني پرفشار با دستگاه هايپر بار بيمارستان تريتا يكي از بخش هاي خاص و بسيار مهم بيمارستان مي‌باشد كه در صورت آسيب بافت هاي هر قسمتي از بدن در هر مقداري كه باشد به طور مثال آسيب ناشي از تصادفات ، آسيب مويرگي ، سرخرگي و وريدي كه براي درمان و بهبودي آن مقدار اكسيژني كه به بافت آسيب ديده مي‌رسد مهم مي‌باشد ، هر چه اكسيژن با غلظت و فشار بيشتري برسد ترميم آن قسمت بهتر و سريع تر خواهد بود.
در آسيب هاي سكته مغزي كه قسمتي از بافت به خاطر لخته ي ايجاد شده به آن قسمت اكسيژن نرسيده و آسيب ديده است براي درمان آن قسمت كه زنده است با اكسيژن هايپربار درمان مي‌شود .
در زخم هاي ديابتي كه به خاطر اختلال در مويرگ ها به خاطر ديابت ايجاد مي‌شود با اكسيژن درماني و افزايش فشار اكسيژن زخم ها درمان مي‌شوند. اين دستگاه شامل 12 صندلي مي‌باشد يعني به طور هم زمان 12 نفر با اكسيژن با فشار درمان مي‌شوند و يك تكنسين مجرب  فشار ، ضربان قلب ، مقدار اكسيژن بيماران را كنترل مي‌كند .
اكسيژن درماني جز كم خطرترين و كم عارضه ترين درمان هاي ترميم بافت آسيب ديده مي‌باشد .
به اطلاع مي‌رسانيم هنگام بستري در بيمارستان يا مرخص شدن از بيمارستان در صورتي كه نياز به پرستار و مراقب 24 ساعته براي سالندان يا كودكان خود داريد ، پذيرش آنلاين مي‌تواند شما را در اين امر با پرستاران مجرب و متعهد ياري فرمايد و يا اگر نياز به آزمايشات و فيزيوتراپي در منزل داريد مي‌توانيد به راحتي ، بدون دغدغه و آزار بيمار تمام اين خدمات را در منزل دريافت فرماييد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.