خريد بليط هواپيما كيش

آيدانيتو فضاي هوشمند مشاوره تحصيلي و خانواده

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

خريد بليط هواپيما كيش

۱۹ بازديد

بليط هواپيما كيش


با پيشرفت علم و تكنولوژي و مشغله هاي كار و زندگي بسياري از افراد ترجيح مي دهند ساده ترين و سريع ترين راه را براي استفاده از خدمات و انجام كارها انتخاب كنند.خريد بليط هواپيما كيش نيز از اين قاعده مستثني نيست. خريد آنلاين بليط هواپيما قطعا در مدت زمان بسيار كوتاه ترين انجام خواهد شد و مشكلات رفت و آمد و به انتظار ايستادن در آژانس هاي هواپيمايي را نخواهد داشت.اگر شما نيز قصد سفر به جزيره زيباي كيش را داريد و به دنبال راهي هستيد كه بتوانيد بدون مشكل در كوتاه ترين زمان ممكن بليط تهيه كنيد مي توانيد از طريق سايت بليط كده براي خريد بليط هواپيما كيش اقدام نمائيد. مراحل خريد بسيار ساده است.ابتدا وارد سايت بليط كده شويد. در صفحه نخست چندين كادر را مشاهده مي كنيد كه به شما كمك مي كند تا بتوانيد پرواز مورد نظرتان را پيدا كنيد.در اولين بخش بايستي نوع سفر خود را مشخص كنيد. آيا تنها قصد خريد بليط رفت را داريد يا مي خواهد بليط رفت و برگشت را به صورت همزمان خريداري كنيد.گزينه مورد نظرتان را انتخاب كنيد.در كادر روم مبدا را از منويي كه براي شما نشان داده مي شود پيدا كنيد و بر روي آن كليك كنيد. مي توانيد نام مبدا را تايپ كنيد.در كادر بعد نام مقصد خود را وارد كنيد. اگر قصد سفر به جزيره كيش را داريد در اين كادر جزيره كيش را انتخاب كنيد.سپس تاريخ سفر خود را از روي تقويم شمسي مشخص كنيد.در صورتي كه بليط رفت و برگشت تهيه مي كنيد بايستي تاريخ برگشت را نيز وارد نمائيد.در انتها تعداد مسافران را انتخاب نموده و بر روي گزينه جستجو كليك كنيد.در مدت زمان كوتاهي ليستي از پروازهاي موجود به سمت كيش براي شما نمايش داده مي شود. پرواز مورد نظرتان را انتخاب كنيد تا وارد مرحله بعد شويد. براي جستجوي دقيق تر مي توانيد در قسمت فيلتر زمان پرواز، نام شركت هواپيمايي و نوع كلاس پرواز را انتخاب كنيد. علاوه بر آن مي توانيد بليط ها را بر اساس قيمت و زمان پرواز مرتب سازي نموده و نتيجه را مشاهده كنيد.در مرحله بعد از شما خواسته مي شود تا اطلاعات مسافران را در كادرهاي مشخص شده وارد كنيد. پس از تكميل اين مرحله گزينه تاييد و پرداخت را انتخاب كرده و هزينه بليط را به صورت آنلاين پرداخت كنيد. چند ثانيه پس از پرداخت هزينه، بليط الكترونيك شما در صفحه نمايش داده مي شود كه در آن تمامي اطلاعات از قبيل شماره پرواز، تاريخ و ساعت پرواز و ... درج شده است.

خريد بليط هواپيما كيش


بليط هواپيما بر اساس سن مسافران قيمت متفاوتي دارد. به عنوان مثال براي كودكان زير 2 سال مبلغ مشخصي تعيين شده است و همچنين براي كودكان 2 تا 12 سال نيز هزينه بليط متفاوت است. به همين دليل در زمان انتخاب تعداد مسافر بزرگسال يا خردسال بودن مسافر را مشخص كنيد.اولين اقدام براي سفر به كيش خريد بليط هواپيما است. براي خريد بليط مي توانيد خيلي ساده از طريق سايت بليط كده اقدام كنيد. پيش از سفر بايستي شرايط آب و هوا و برنامه كاري خود را به دقت بررسي كنيد. بهترين زمان براي سفر به جزيره زيباي كيش اواخر پاييز و اوايل بهار است.در اين زمان مي توانيد با هزينه اي كمتر به اين جزيره جذاب و زيبا سفر كنيد و از آب و هواي بي نظير آن لذت ببريد. قيمت بليط هواپيما كيش اگر به صورت سيستمي خريداري شود با قيمت بليط چارتر كيش تفاوت دارد.انتخاب نوع بليط و زمان سفر به برنامه ريزي شما براي سفر بستگي خواهد داشت زيرا در زمان خريد بليط سيستمي شما زمان كافي داريد تا براي سفر خود برنامه ريزي كنيد اما بليط هاي چارتر بسيار نزديك هستند و براي افرادي مناسب است كه محدوديت زماني خاصي ندارند.

بليط چارتر كيش


بليط هاي چارتر در مقايسه با بليط هاي سيستمي براي مسافران از جذابيت و محبوبيت بيشتري برخوردار است و دليل آن تفاوت قيمت بليط چارتر است.براي مشاهده بليط هاي چارتري مي توانيد از قسمت فيلتر استفاده كنيد و مشخص كنيد كه تنها ليست بليط هاي چارتري براي شما نمايش داده شود.با انتخاب تعداد مسافران مي توانيد هر تعداد كه بخواهيد بليط تهيه كنيد. وارد كردن اطلاعات هويتي هر يك از مسافران الزامي است.قيمت بليط هاي چارتري نسبت به قيمت بليط هاي سيستمي تغييرات بسياري دارد. ممكن است در برخي از فصول سال قيمت ها ارزان شوند و در برخي از فصول قيمت ها بالا بروند.اما به طور كلي هر چه به زمان پرواز نزديك تر باشيد، قيمت بليط چارتري كمتر خواهد بود. منظور بليط چارتري نوعي از بليط هواپيما است كه توسط تورهاي مسافرتي به صورت كلي خريداري مي شوند و به صورت خصوصي به فروش مي رسند. در صورتي كه زمان پرواز نزديك باشد ولي ظرفيت مسافران تكميل نشده باشد، بليط هاي باقي مانده با قيمت كمتري به فروش مي رسند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.