خريد واكسن hpv

آيدانيتو فضاي هوشمند مشاوره تحصيلي و خانواده

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

خريد واكسن hpv

۲۴ بازديد

خريد واكسن hpv

 

آزمايش آنلاين ارائه دهنده بروز ترين خدمات پزشكي در منزل ، اينبار با تزريق اين واكسن در منزل رويكرد جديدي در پيشگيري از بيماري هاي جنسي را آغاز كرده است

همانطور كه مطرح شد انواع مختلف HPV از طريق تماس جنسي گسترش مي‌يابند و با بيشتر موارد سرطان دهانه رحم در ارتباط هستند. گارداسيل (Gardasil) يك واكسن HPV است كه توسط سازمان غذا و داروي ايالات‌متحده تاييد شده است و مي‌تواند هم براي دختران و هم براي پسران استفاده شود. واكسن HPV اگر قبل از اينكه يك دختر يا زن به ويروس آلوده شود تزريق شود، مي‌تواند از بيشتر موارد سرطان دهانه رحم جلوگيري كند. علاوه بر اين، خريد واكسن hpv  مي‌تواند از ابتلاي زنان به سرطان واژن و ولور جلوگيري كند و همچنين، از ابتلاي زنان و مردان به زگيل‌هاي تناسلي و سرطان مقعد، دهان و گلو پيشگيري كند. از سوي ديگر، واكسيناسيون پسران مي‌تواند به محافظت دختران در برابر اين ويروس نيز كمك كند.

ويروس پاپيلوماي انساني (HPV)، يك عفونت ويروسي است كه از طريق تماس پوست به پوست بين افراد منتقل مي‌شود. بيش از 100 نوع HPV وجود دارد كه بيشتر از 40 مورد آن از طريق تماس جنسي منتقل مي‌شود و مي‌تواند اندام تناسلي، دهان يا گلو را تحت تاثير قرار دهد. بر طبق گزارش مراكز كنترل و پيشگيري از بيماري‌ها (CDC)، شايع‌ترين راه انتقال hpv از راه رابطه جنسي است. HPV آن‌قدر شايع است كه اكثر افرادي كه ازنظر جنسي فعال هستند حتي با وجود داشتن شركاي جنسي كم، در برخي مواقع به چند نوع HPV مبتلا مي‌شوند. در برخي موارد، عفونت HPV دستگاه تناسلي ممكن است هيچ مشكلي براي سلامتي ايجاد نكند. بااين‌حال، برخي از انواع HPV مي‌توانند منجر به ايجاد زگيل‌هاي تناسلي و حتي سرطان‌هاي دهانه رحم، مقعد، دهان و گلو شوند. به همين دليل، دريافت واكسن HPV اهميت بسيار زيادي دارد. در ادامه با اين واكسن بيشتر آشنا مي‌شويد.

 

خريد انواع واكسن hpv 

 

سه واكسن HPV به نام‌هاي واكسن نه ظرفيتي (گارداسيل 9)، واكسن چهار ظرفيتي (گارداسيل) و واكسن دو ظرفيتي به نام واكسن سرواريكس (Cervarix)، واكسن‌هايي هستند كه از سازمان غذا و داروي ايالات‌متحده آمريكا، مجوز دريافت كرده‌اند. هر سه نوع اين واكسن‌ها مي‌توانند از انواع 16 و 18 HPV پيشگيري كنند. اين انواع HPV در بيشتر موارد سرطان ناشي از اين ويروس‌ها نقش دارند. واكسن گارداسيل 9، يك واكسن HPV نه ظرفيتي است كه از افراد در برابر انواع 6، 11، 16، 18، 31، 33، 45، 52 و 58 HPV محافظت مي‌كند و تنها واكسن HPV است كه در حال حاضر در ايالات‌متحده توزيع مي‌شود.

براي HPV يك واكسن ديگر نيز وجود دارد كه ساخت ايران و شركت نويان پژوهان زيست دارو است. اين واكسن، واكسن پاپيلوگارد (Papiloguard) نام دارد كه نسبت به واكسن‌هاي ديگر HPV ارزان‌قيمت‌تر است و اثربخشي آن نيز تاييد شده است. واكسن پاپيلوگارد از شما در برابر گونه‌هاي 16 و 18 ويروس HPV محافظت مي‌كند كه اين گونه‌ها عامل ايجاد سرطان دهانه رحم هستند.

 

خريد و تزريق واكسن hpv در منزل چه مزايايي دارد؟

 

واكسيناسيون يك روش ساده است و مي‌تواند به‌راحتي در منزل و توسط يك پرستار آموزش‌ديده انجام شود. مزاياي تزريق واكسن HPV در منزل شامل موارد زير است: • بارزترين مزيت واكسيناسيون در منزل اين است كه مي‌توانيد در فضاي راحت منزل خود خدمات پرستار را دريافت كنيد، نه اينكه مجبور شويد مسير طولاني به كلينيك را طي كنيد و منتظر نوبت خود بمانيد. • واكسن زدن براي كودكان، استرس‌زاست؛ بنابراين براي سهولت روند كار بهتر است كه آن‌ها در فضاي راحت خانه واكسينه شوند، در اين صورت شما نيز مي‌توانيد به فرزندتان در آرام شدن، كمك بيشتري كنيد. • واكسيناسيون در خانه به شما اين امكان را مي‌دهد كه انتخاب روز و زمان واكسيناسيون را طبق برنامه انجام دهيد، نه اينكه به خاطر كارهاي ديگر، برنامه واكسيناسيون را به تعويق بيندازيد.

درنهايت، اگرچه HPV به‌طوركلي، خودبه‌خود از بين مي‌رود اما برخي از انواع آن مي‌توانند به بيماري‌هاي جدي‌تري مانند سرطان دهانه رحم تبديل شوند. واكسن HPV مي‌تواند از 11 سالگي تا 45 سالگي در برابر اين ويروس از افراد محافظت كند و عوارض جانبي آن در موارد نادري مشاهده شده‌اند. اگر در مورد واكسن HPV و مزايا و معايب آن سوالات ديگري دارد لازم است آن را با پزشك مطرح كنيد تا بتوانيد در اين زمينه بهترين تصميم را بگيريد و از سلامت خود مراقبت بيشتري داشته باشيد.

زماني كه فردي به اين بيماري مبتلا مي شود، ويروس اچ پي وي در رگ هاي خوني بيمار منتشر مي شود. اين ويروس درزمان طولاني مدت كه در بدن بيمار است ممكن است باعث تغيير سلول هاي طبيعي بدن شود و پيش زمينه اي براي ايجاد تومور و سرطان ايجاد كند. طبق تحقيقات انجام شده، اين ويروس باعث بروز نئوپلازي هاي گردن رحم در زنان مي شود. hpv در زنان و hpv در مردان نيز مي تواند باعث بروز سرطان دهان شود. طبق تحقيقات نيمي از سرطان فرج، سرطان آلت تناسلي مردانه و سرطان مهبل، با اين ويروس ارتباط دارد. حال كه اين را مي دانيم، بايد در خصوص پيشگيري و تزريق واكسن اين ويروس اقدام جدي اي انجام دهيم.

واكسن hpv براي همه ي سنين مفيد است ولي در صورتيكه در سن پايين تر تزريق شود مفيدتر مي باشد. اما واكسن اچ پي وي به زنان باردار يا كساني كه بيماري هاي خاص دارند، توصيه نمي شود. همين طور كساني كه به لاتكس و يا مخمر حساسيت دارند بهتر است آن را با پزشك در ميان بگذارند و با مشورت او تزريق نمايند. حال اگر حساسيت داشته باشيد بايد چه كرد؟ براي اين كه ببينيد به واكسن آلرژي داريد يا خير، مي توانيد در دوز اول واكسن اين موضوع را متوجه شويد. بعد از آن كه در دوز اول بدنتان نسبت به واكسن اچ پي وي حساسيت نشان داد، از زدن دوز دوم امتناع نماييد. چرا كه ممكن است سلامتي شما را تهديد كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.